Přihlášené projekty
Zlepšování služeb péče o zákazníky
Oceněný projekt
Kategorie: Zlepšování služeb péče o zákazníky
Plzeňská teplárenská, a.s. Projekt on-line monitoringu spotřeb energií ve školách
Na projektu Plzeňská teplárenská spolupracuje s Městským obvodem Plzeň 3 ve vybraných objektech mateřských škol. Na základě online sledování lze zjistit průběh spotřeby energií a optimalizovat provoz objektu i mimo pracovní dobu s cílem úspory energií. Měřidla energií v budovách jsou osazena snímači a přenášená data se ukládají do dispečinku. V případě zjištění nadlimitní spotřeby energie se v součinnosti prověřuje zjištěný stav. Nepřetržitý monitoring se týká nejen spotřeby tepelné energie, elektřiny, plynu a vody, ale může být případně rozšířen i na kvalitu vnitřního prostředí (teplota, vlhkost nebo koncentrace CO2) v budově.
Nominovaný projekt
Kategorie: Zlepšování služeb péče o zákazníky
Teplárny Brno, a.s. Zákaznická kampaň „Energie pro Brno“
Prodej tepla, plynu a elektřiny koncovým zákazníkům je služba, kterou Teplárny Brno nabídly pro všechny brněnské městské části, městské firmy, Magistrát a jejich zaměstnance. Teplárny Brno jsou již několik let dodavatelem elektřiny a zemního plynu pro městské subjekty. V tomto trendu chtějí pokračovat i nadále a být dodavatelem všech tří hlavních síťových energetických komodit: tepelné energie, elektřiny i zemního plynu ve městě. Základními atributy nabídky tepláren, které jsou městským podnikem, jsou dodávka od známého a spolehlivého dodavatele, sjednocení nákupu energií a finanční úspory v duchu přístupu „město městu“.
Nominovaný projekt
Kategorie: Zlepšování služeb péče o zákazníky
Elektrárny Opatovice, a.s. Rozšíření systému elektronizace daňových dokladů
V rámci zlepšení služeb pro zákazníky i s ohledem na ekologii a ekonomické úspory přistoupila společnost Elektrárny Opatovice k nabídce systému zasílání elektronických dokladů odběratelům, který byl v roce 2019 zásadně rozšířen, a byly do něj přidány nové prvky. Díky těmto krokům dnes využívá tuto službu více než polovina odběratelů. Přínosem jsou především zrychlení a komfort distribuce dokladů s vyúčtováním a daňových dokladů k zálohám. Vylepšený fakturační systém umožňuje elektronickou archivaci, lepší přehlednost a orientace v dokladech. Nemalé jsou úspory nákladů v administrativě, ekologické i ekonomické.